Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hogyan lehet igénybe venni

 

INGYENES szolgáltatásunkat?

 

ELŐZETES BEJELENTKEZÉS ALAPJÁN:

 

Telefonon: Hétköznap 10-15 óra között, a 318-99-20 as telefonszámon a munkaközvetítő irodát kell keresni,

E-mailben: a munkakozvetito@motivacio.hu címen,

Személyesen: Hétköznap 1000-1530 óra között az Alapítvány címén: 1055 Budapest, Honvéd u. 22 (bejárat a Markó utcából).

 

Az időpontra előjegyzett ügyfeleinket az első találkozáskor regisztráljuk rendszerünkben és az adatlap kitöltését követően szolgáltatási szerződést kötünk. Ezután kerül sor az ügyfél igényeinek felmérésére, tanácsadásra és munkaközvetítésre.

 

FONTOS!

A regisztráláshoz ügyfeleinknek a következő okmányokat kell magukkal hozniuk:

 

  1. Az Országos Orvosszakértői Intézet (OOSZI), vagy az Országos Rehabilitációs és Szakértői Intézet (ORSzSzI) vagy NRSZH (Komplex) által kiállított egészségkárosodás mértékéről és foglalkoztathatóságról szóló orvosszakértői szakvélemény,
  2. Önéletrajz
  3. Az iskolai és egyéb végzettséget igazoló bizonyítványok
  4. TAJ-kártya és adókártya
  5. Személyi igazolvány (lakcímkártya)